tisdag 26 juni 2012

Packat och klart!

Nu ligger jag hemma i sängen. Är så uppe i varv så att somna nu är inte att tänka på!

Jag har packat väskan (väskorna) inför resan i morgon. Varför blir det alltid så mycket?! Spelar ingen roll hur jag än gör så blir de 2 väskor. Och när F packar så får han knappt ihop till en halvfull väska..

Datorn och systemkameran ska ju med. De väger ju endel. Och sen ett par högklackade skor, klänningar, bikini, shorts.. Smink, schampo.. Blääh en massa saker! Och Texas och hans grejer! Plus att mina Kärleksmums och mitt mandelbröd ska med. Gjorde oxå en tonfiskröra och kokade 2 ägg, frukost på tåget! Så köper jag en kaffe påvägen. Jag tror Babe kör in mej till centralen.

Klockan är ställd på 05.30 så att jag hinner duscha och göra mej i ordning. Och packa om, om jag känner mej själv rätt! ;-)

Antar att jag kommer åka hem med mer packning än vad jag åkte dit med, i morgon rullar den feta lönen in på kontot = 39.000 kr (!!) shopping! Ohh yes!

Nej fan. Nu får jag försöka blunda.

Hörs i morgon när jag och min doggie sitter på tåget! Ciao!
.

Inga kommentarer: