torsdag 7 juni 2012

Proteinpudding!

Nu har jag testat proteinpudding på chockad/mint. Och nu ska jag testa päronsplit! Hur gott låter inte det? Jag har haft den smaken förut. Men har aldrig gjort pudding på den. Sen när jag kommer att köra endast protein så kommer jag nog göra mer pudding än shake:ar. Det känns som det mättar mer med puddingen eftersom den är lite tjockare. Kommer kännas som man äter mat iaf. 5 dl om dagen kommer jag få i mej. Uppdelat på 5 gånger. Var 3:de timme. Så inte hungern tar över och att jag stoppar i mej något annat. Kommer köra detta från lördag när jag vaknar fram tills midsommar. (13 dagar) Så sista riktiga maten får jag äta i morgonkväll. Nästa måltid blir på midsommar. Jag ska på bio på lördag. Så jag får väl plocka med mej en låda med pudding. Alla andra sitter med en påse godis/popcorn och jag äter pudding med sked. Haha! Men vi ska se Snövit, Och den är tydligen 2 1/2 timma lång. Min sista måltid är 20, och då e filmen igång. Men choklad/mint e faktiskt jävligt god! Smakar som en sjukt onyttig chokladpudding! Och det är bra betyg! Ska man festa till det lite så får man väl lägga på en klick grädde! ;-)

I morgonkväll ska vi hem till John. Jag har önskat mej räkmackor som min sista måltid. Så jag får väl baka lite lchf bröd i morgon.

Men först ska jag börja dagen med en 5 km's PW med Texas. Klockan 10 ska jag vara i stan och träffa en vän. Behöver nya bh:ar, och lite annat. Så vi ska kolla runt lite. Och ta en latte. (Mitt nya beroende! 2 koppar om dagen dricker jag nu! Mest för att hålla suget på annat nere. Och nu jag är livrädd att jag ska förstöra mina nyblekta tänder!) Efter stan ska jag hem och tvätta, sen får jag väl baka brödet. När F slutat så ska vi ta en sväng till gymmet! Denna gången ska jag försöka hålla mej ifrån bandet och köra lite styrka. Ett ryggpass blir det nog. Med trance i öronen! Ja just de, nya hörlurar ska jag köpa mej i morgon. De jag har nu e de man får med till iPhonen och ingen vidare.

Nej nu ska jag köra min 6 pack - app! Dagens enda träning! (om man nu inte räknar med 5,5 km's PW man körde tidigt i morse!) Sen ska jag blanda min pudding! Återkommer med betyg!
.

Inga kommentarer: