söndag 2 mars 2014

Allt i ett skrivare.

Igår beställde jag en skrivare. Jag är så trött på att alltid få gå till bibblan och skriva ut papper. Och sen vill jag kunna skriva ut foton. Speciellt nu när vi snart kommer ha en fin Prins att fota! Så jag googlade runt på nätet i veckan och hittade den här:



Så igår klickade jag hem den. Hoppas det nu ger fina bilder. Men vad jag läst så ska det bli bra bilder. Gillar att den är trådlös så det går att skriva ut bilder/sidor direkt från mobilen. 

Den fanns tyvärr inte inne på lagret i butiken här, så jag fick beställa den över nätet. Billigaste stället jag hittade den på var Netonnet. 1090 kr. Och det va därifrån jag klickade hem den. 

Vill ni läsa om den så finns den här:  http://m.netonnet.se/art/dator/skrivare-och-scanner/blackstrale/multifunktion/canon-mg6350vit/179106.6384/



Inga kommentarer: