måndag 10 mars 2014

Vila vila vila!

Idag har jag sovit och vilat hela dagen! Tvättat lite kläder, stekt pannkakor och varit ute med Texas är den enda kraftansträngning jag gjort. Får sån ångest när jag bara ligger ner. Så idag har det varit väldigt nära till tårar. Konstigt, men allt släpper när Fredrik kommer hem. 

Jag har haft ett jävla tryck neråt idag. Känns som någon tagit tag runt mina höfter och trycker neråt. I fiffi är det ett jävla tryck. Som att det är ett huvud påväg ut. Speciellt när jag sitter på toaletten och kissar. Jag vaggar lite när jag går nu. Sammandragningarna har varit rätt lugna. Kanske spar på energin. Hoppas. För jag själv är helt slut i kroppen. Fick fotmassage förut av Fredrik. Det va välbehövligt! 

Ska sova nu. Är så trött! Hoppas jag får sova hela natten. Så jag är utvilad i morgon. Ska till BM vid 9. Sen, om jag orkar så ska jag träffa Evelina och Mathilda. Däremellan ska jag klämma in en timma på balkongen om solen vågar sig fram. Suga åt mig vitaminer! 

Sova va det. Hej då BF-dagen. Hej hej +1 dag. ;-)


Dagens kula har fått vila! Hoppas han känner sig mer redo för att komma ut nu då. ❤️

Inga kommentarer: