tisdag 25 mars 2014

Sol!

God morgon!

Vaknade 7.30 idag av en liten söt Lowe som låg intill och tittade på mig. I går somnade vi vid 23. Han åt strax innan och somnade i sitt babynest mellan oss. Han vaknade vid 01.30. Gallskrik när inte bröstet kom med en gång! Vill alltid byta på honom innan jag ammar. Ifall han somnar vid bröstet. Såklart bajsade han ner sig efter käket. Haha! Han somnade i alla fall om. Vaknade vid 5 och ville ha mer käk. Gallskrik igen innan maten va framme. Somnade om efter käket och sov till 7.30. Ser nätterna ut såhär sen så får jag verkligen inte klaga. Men det ändras väl hela tiden. 

Igår va Fredriks pappa och Fredriks farfars bror här på besök. Vi bjöd på överbliven kladdkaka från söndagen och kaffe. Lowe va vaken i 5 timmar! Annars brukar han vara vaken typ 1 timme. Han satt i babysittern och sen hos sin farfar. 


När de åkt så tog vi en promenad i solen. Skönt! Lowe somnade och fick sen ligga kvar i vagnen och sova.


Fredrik med vagn och hund! :-) 


Trött kille! 

Igårkväll kollade vi klart på film. Jag är så jävla trött på kvällen så jag vill gå och lägga mig redan 21! Men man får passa på att sova när han sover. Jag sover dock inget på dagen. Kanske jag får göra sen när Fredrik börjar jobba igen. 

Idag väntar nog ett besök på Ikea. Vi får passa på när det inte är förmycket folk där. Behöver ha handdukar till Lowe, för att ha på skötbordet. 

Nu har Fredrik dukat fram frukost! Bäst jag rundar av här! ❤️

Inga kommentarer: