lördag 1 mars 2014

Slappelördagen!

Ja idag har vi inte bränt många kalorier. Efter förra inlägget så somnade jag i sängen och sov en timma. Sen vart jag sugen på ostbågar och choklad! Så vi promenerade bort till affären och handlade. Va även förbi djuraffären och köpte en påse käk till Texas. Och lite hundkex så han inte skulle bli avundsjuk på våra ostbågar. 


Vi kunde inte bestämma vilken sort av ostbågar vi ville ha, så det blev en av varje. + en oreochoklad! Mums! 

Vi kollade på "en clown till kaffet" som vi missade i torsdags. Och sen ville herrn se några avsnitt av walking dead. Eftersom jag inte sett mer än typ de 3 första avsnitten av hela serien så va inte jag så sugen på att kolla, så jag tog med mig lilla (stora) magen och hoppade i ett bad.


Än har jag ett litet litet djup kvar i naveln! Ser ni? :-D 

Bebis har varit pigg idag och sjövild i magen! Tror jag aldrig kännt honom så mycket som jag gjort idag. Han har nog inte sovit alls. 

Efter badet kurrade magen så Fredrik styrde upp middag! 


Köksmästarn i onepiece! Pasta med kyckling och baconröra! Mums! 

Eftersom Texas tiggde så fint till frukost i morse utan resultat.. 


Så serverar jag honom lite middag också! 


Och då blev det fart på honom! Så brotom att filten från hans bädd hängde med! 

Resten av kvällen medans Fredrik streckkollat walking dead, så har jag varit ute med Texas, plockat lite hemma och legat med mitt huvud i Fredriks famn och blivit killad i håret. :-)

Nu ska vi nanna här. Klockan är faktiskt ställd för i morgon ska vi ut och käka frukostbuffé! Vår nya hobby! I morgon är det ett nytt ställe som ska prövas! 

Hoppas han därinne blir trött någongång bara. För än är han vaken och jobbar för fullt med både armar och ben. ❤️

Natti natti!

Inga kommentarer: