söndag 16 mars 2014

Vi är hemma!

Hej! 

Nu har vi äntligen kommit hem. Så skönt! Vilken helg det blev! En helg som förändrade livet för oss. Jag kommer skriva en förlossningsberättelse för er när jag fått mina jounaler. För jag har tyvärr ingen tidsuppfattning av den och det hände lite saker som man inte alls hade räknat med. Men vi mår väldigt bra! 

Vi kom ner till vårt rum på BB i förrgårkväll vid 22. Sen har vi spenderat helgen där. Idag vid 11 fick vi lämna BB efter att läkarn hade gjort en koll på Lowe utan anmärkning. 

Så skönt att komma hem! BB va inte riktigt vår grej och vi ville bara hem egentligen. Men det va skönt att vara där eftersom jag råkade ut för en komplikation som jag kommer skriva om i ett annat inlägg. Och sen va det skönt att ha tillgång till hjälp om man behövde. Man har ju tusen frågor. 

Sen vi kom hem så har jag tagit världens längsta dusch och bara myst i soffan. Ammat Lowe och bytt blöja! Väldigt läskigt att ha ansvar över en livs levande bebis! Han lär skrämma slag på oss ett antal gånger. ❤️

Han är så fin vår kille! Vi är väldigt kära i honom! Nu ska Fredrik och jag spendera 2 veckor ihop med lillen så vi får se hur mycket jag kommer att blogga. Men ska allt uppdatera er om hur det går. 



Min älskling som va väldigt hungrig i natt och ville ha mat hela tiden! Det är ju bara att ställa upp. Övning ger ju färdighet! ❤️ 


1 kommentar:

Sofia sa...

Grattis till er lilla kille! Väntar själv en pojke som beräknas titta ut i början av april och längtar ju inte mindre när jag ser bilderna här:) Ser fram emot att läsa din förlossningsberättelse!