lördag 1 mars 2014

Tacomiddag.

Hej!

Nu ligger jag äntligen i sängen!

Började dagen med att vakna vid 8.30. På soffan! Så svårt att somna i natt! Och hungrig hann jag bli. Så jag satt och åt flingor och fil 01.30 i natt! :-P

Vid 11 drog jag in till stan. Köpte ett par leggings (inga gravid) som jag bara kunde vika lite under magen. Kikade runt lite i andra affärer och drog hemåt när det va dags för besöket hos BM. 

När jag va hemma igen vid 14.30 så hade jag hunnit bli vrålhungrig! Så jag käkade lunch och körde igång en tvätt, sen bäddade jag ner mig på soffan och sov en stund. Tills Fredrik kom hem ifrån jobbet. Så jag orkade med kvällen. Vid 18.30 drog vi hemifrån. Plockade upp Monica och hennes en månad gammal Freja! Freja fick köra premiären i vårt babyskydd! Hihi! Jag fick hålla lilla björnen medans de pillade med spännena i stolen. Hon är så liten!! Ändå vägde hon 4 kg när hon föddes. Så 4 kg är ju egentligen ingenting. Jag ville bara sno med henne hem och gosa hela kvällen! Men snart snart har jag en egen. 

Möte på rio rio med Genesisgänget. Möte om festivalen såklart. Och sen vart det tacobuffé! Hann och bli vrålhungrig igen. (Bara 3 mål med mat idag och 6 timmar mellan. Men jag har ätit stora portioner. Så vi får se om magen hinner börja kurra innan jag somnar i kväll) Efter käket så minglade man runt och pratade med alla. Vissa hade man inte sett på länge. Blev mest snack om min mage, som man väl får räkna med. Alla väntar på att han ska komma. Nästa gång vi ses kanske han är med utanför? Det får vi se! :-) Jag blev rätt trött vid 22. Och kände det va jobbigt efter 3 timmar där. Trästolar och en mage som inte har varit så rolig sista dagarna. Så Fredrik körde hem mig så jag va hemma strax innan 23. Skönt! Det bultar för fullt i mina fötter och värker i min svank! Om det är någongång jag behövt en fotmassage, så är det nu! Får väl klämma lite på den själv om jag når! 

Fredrik spelar nu. Fram till 01.30. Stället stänger 03. Kände att jag fick välja lite på att va kvar och lyssna och va halvdöd i morgon, eller åka hem och lägga mig och orka med morgondagen. Kände att morgondagen var viktigare. Speciellt nu när Fredrik inte festar i kväll. Då kommer han ju vara pigg i morgon.

Hoppas jag orkar sova ut i morgon! Sen vill jag ha pannkakor till frukost! Mums!  

Nej nu ska jag nanna. Orkar bara ha ett öga öppet nu. Natti natti ❤️

Inga kommentarer: