fredag 28 februari 2014

Besök hos BM i vecka 39.

Vecka 39 (38+3) och dags för besök hos BM. Vi pratade om hur jag mådde och pratade lite om hur det funkar om vi måste sättas igång. Den 24 mars är det som gäller då.  

❥ Blodtryck: 110/70
❥ Hjärtljud: 136
❥ Magmått: 35
❥ Viktuppgång: +12,5 kg

Fortfarande lite ruckbar! Han har då inge brottom ut inte! Han trivs väl. Men de kan ju fixeras i samma stund som de bestämmer sig för att komma ut. Han följer den "vanligaste" kurvan fortfarande. Och det är tydligen ovanligt att de följer den hela vägen sa BM. En riktig mönsterbebis! Magen hade bara växt 1 cm sen sist. Men den växer väl inte så mycket mer nu då. BM såg för första gången att jag lagt på mig lite på benen och inte bara på magen. Och det känner jag att jag gjort. Bh-n har jag fått hoppat ut några hack, och mina trosor har blivit taijtare. Men hon sa att det är bra att jag gjort det så jag har nått att "ta av" när jag ammar. Hon sa att "sammandragningarna" jag känner inte är sammandragningar. Utan det är ligament/foglossningar och så nu när det sliter och drar i allt. Eftersom allt är så uttänjt. Hon såg att jag är lite trött. Och det är jag. Känner mig sliten. Men det är väl inte så konstigt. Det är nära nu! 

Jag fick en ny tid hos BM, dagen efter BF. Och hoppas att jag slipper det! Men det får vi se! Vad det verkar nu så har han inga planer på att lämna min i sida de närmsta dagarna! Hehe Men det vet man ju aldrig. ❤️



Inga kommentarer: