lördag 22 februari 2014

Nu får jag gå "singel" tills han är ute!

Jag brukar inte ha min förlovningsring på mig när jag går hemma. Inga smycken alls. Och Fredrik har bara på sig sin ring när han är ledig och jag påminner honom att ta på sig den. Så nu när jag varit hemma i några dagar så har den legat och vilat. Jag vet att endel nämnt på ig att "Jahapp nu kan jag inte ha min förlovning/vigselring längre" och några har till och med fått klippa upp dem. Så nu när jag klev upp så tänkte jag testa min ring. För jag har ökat i vikt och känner mig lite svullen nu. 

Och japp, vätskan har landat här också nu! Vecka 38. Ringen går inte på längre! Så nu får jag gå "singel" till prinsen är ute. :-P Åh vad jag längtar tills allt är som vanligt igen! Använda mina saker/kläder, äta vad jag vill (Ostar, ostar och ostar!!) och träna! Så jävla sugen på ett svettigt pass på gymmet.


Nu ska jag försöka dra ner på sockret och för mycket snabba kolhydrater så kanske vätskan dämpar sig lite. Vill inte se ut som en flodhäst sista veckorna! Hehe! Som tur är så har inget satt sig i ansiktet. :-* (än)

Inga kommentarer: