lördag 8 februari 2014

ihhh!

Idag började det hugga och sticka nere i min mage. Ner mot fiffi! Obehagligt! Förhoppningsvis är det lillen som fixerar sig! Hade ju varit finfint!

"Neej! Inte idag!!! Han får inte komma idag!!" Skrek Fredrik när jag fick böja mig fram och andas igenom hugget och de småonda sammandragningarna. (Hans sista festkväll och spelning.) Frågade honom om han hellre väntar 30 dagar än att han kommer idag. Men han tyckte väl då att han visst fick komma idag. Hihi!

Han förstår nog inte att det förmodligen är "smärta" man får leva med i några veckor. Har googlat för säkerhet skull. Och det verkar vara vanligt. Står dock att om det skulle komma tätare och är ondare och att man var tidigare än 36+0 så skulle man åka in. Är dock inte så illa. Är visserligen tidigare än 36+0. 

Så nu ligger jag i ett varmt bad. :-) skönt! Men han bökar för fullt i sitt lilla trånga hus! ❤️


Ska snart kliva upp och mysa ner mig i soffan. Äta lite mat och sen äta lite glass! Hoppas jag kan nanna en stund också. Så jag är pigg i kväll! 

Inga kommentarer: