måndag 10 februari 2014

Lyckad dag!

Hej hej!

Hur har ni spenderat eran dag? Jag själv lyckades faktiskt somna om efter morgonens inlägg och vaknade 09.15! Skönt! Fick även igång magen så idag slank det ner en stor frukost! :-)


Kesella, vaniljpulver, hallon, 2 ägg, en apelsin, vitaminbrus, kaffe och vitaminer! Proppmätt!


Nu kör jag jackan öppen! Dels för att jag är så jäkla varm av mig nu, och så är jackan sjukt taijt över maggisen! Sitta med den stängt gör att jag får lite panik! Tur att det börjar bli mildare ute. 

Vid 12 hade jag ju en ansiktsbehandling. Sara körde den som tog 90 minuter. Så skönt! Rengöring, skrubb, ånga, tömning av porerna, vaxning av bryn, massage och en chokladmask! Underbart! Kände mig som ny när jag gick därifrån! Tack fina Sara! Detta kommer jag numera lägga in på "unna mig" listan. 

Vid 14 mötte jag upp Christina som var i Göteborg i några dagar. Hon hade såklart med sig sin söta dotter Isabell som är 4 månader! Vi lunchade på hardrock. Jag tänkte äta en sallad med pasta med kyckling lät godare! :-P


Mums! 

Jag åt först, sen tog jag över lilltjejen så Christina kunde äta sin mat! Hon sa att jag kommer få lära mig äta maten kall! Hehe! Vi gick sen till ett fik och tog en kaffe. Jag skippade efterrätten men tog en latte med mintchockladsmak! Jäklar va god den var! Mmm! Ingen efterrätt behövdes där! :-P 

Vid 17 drog jag hemåt. Landade på soffan. Men tänkte att jag ska f*n inte somna! Nu måste jag lära mig somna i tid på kvällen. Och det går inte om jag sover vid 17-18 tiden. Så jag klev upp och lagade middag så den va klar när Fredrik kom hem. Men han hade redan ätit! :-O

Mitt mission i kväll är att somna innan midnatt! Det ska jag väl lyckas med? Känner mig en aning sömnig redan faktiskt. I morgon är det lugna puckar. Inga planer. Så det blir att hålla sig hemma. Då kanske jag ska fixa så ni får se några av mina gravidfoton? Ska även packa förlossningsväskan! Plockade upp väskan från förrådet förut. Har tvättat det som ska med. Får googla vad som är bra att ha med sig. ❤️


Inga kommentarer: