tisdag 4 februari 2014

En god morgon!

Hallå där! 

Idag känner jag mig piggare! Somnade innan 1 i natt och vaknade vid 7. Kissnödig. Kissade och tvingade mig att somna om! Vaknade 10!! Wiie! Brukar alltid vara vrålhungrig när jag vaknar, men idag va det inga problem att somna om utan frulle i magen. Happy as a hippo! :-P

Nu har jag ätit frukost. 2 knäckemackor och ett kokt ägg. Och en kopp te. 

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på åka in till stan? Ta en promenad? Måste utnyttja energin ju! :-D solen skiner emellanåt så jag måste ut och sno lite strålar! Längtar tills det är lite varmare så man kan sitta på balkongen och äta frukost och få lite strålar på sig! Underbart! Kräver bara +10 grader till. Får klä på sig, bara ansiktet får lite ljus på sig. Kaffet smakar så mycket bättre då! Idag är det + 2 men det ser inte ut som att det är blåsigt.

Nej jag ska slänga på mig kläder och ta mig ut. Måste röra på mig! Får tejpa den onda foten så inte såret går upp bara. 

Ha en bra dag! 

Inga kommentarer: