tisdag 25 februari 2014

Solig fika i slottskogen!

Hej hej!

Sitter nu hemma i soffan och har ätit sen lunch. Eller lunch och lunch, det blev en burk makrill i tomatsås och lite keso med 2 ost och skinkrullar. ;-) 

Vaknade vid 8 idag. Svårt att somna i natt men lyckades till slut. Körde mitt frukostberoende, gröt! Sen vart jag sjukt trött. Men jag hoppade över att somna om för då hade jag blivit ännu tröttare sen. Så jag gjorde mig i ordning för att sen bli upphämtad av Evelina och Mathilda. 

Vi åkte till Slottskogen. Promenerade och kollade på pingvinerna. :-)



Så söta men luktar så illa! Haha! 

Vi satte oss på fiket/restaurangen Villa Belparc, ute! Så härligt! 


Kaffe med kanelsmak och semla med pecan och nogatkräm i! Mmmm!! 


Inte bara solen som sken! Även Mathilda va på strålande humör!

När vi fikat klart så tog vi en sväng förbi babyproffsen. Evelina skulle titta på en annan kärra. Alltid kul med barnbutiker! 

Jag stannade kvar på backaplan och de åkte hem. Jag va förbi chilli och några andra butiker innan jag tog min buss hem. 

Solen skiner än och det känns så fel att sitta inne! Men jag kan ju inte vandra runt ute hela dagarna. :-P Vet inte vad man ska hitta på nu. Energi! Så jag skulle gärna att den där förlossningen drog igång nu. Passa på medans energin är på topp! ❤️ 



Inga kommentarer: