tisdag 18 februari 2014

Ännu en dag närmare..

Hej! 

Sitter i soffan och käkar mackor! Ja mackor kan jag äta i soffan faktiskt! 


Idag vaknade jag 04.30. En pigg bebis i magen som sparkade och hade hicka! Så jag kunde då inte somna om. Låg i sängen tills Fredrik skulle gå upp vid 6. Frukost! Sen sov jag en stund till. 

Vid 10 va jag till vårdcentralen och lämnade provet och promenerade sen bort till Hemköp. Så sugen på stuvade makaroner så jag köpte makaroner och gick hem och lagade det. :-) stekt falukorv till. Jag gjorde också en väldigt god thaigryta! Va nog den godaste thaimaten jag slängt ihop! 

Sen har jag städat lite, tagit en till powernap och så har jag nu på kvällen tagit en promenad i regnet. Skönt att komma ut lite. 

Ska kolla om det kommer nått bra på tvn vid 21. Annars blir det en film. Fredrik har lagt sig redan. Så jag sitter uppe själv. Skulle jag gå och lägga mig nu så vaknar jag väl vid 2-3 pigg igen! Bebis är ingång därinne nu också. Rätt så mysigt! Så nu ska jag äta upp och lägga mig under filten här i soffan och klämma lite på bebisen! ❤️

Inga kommentarer: