söndag 9 februari 2014

Hallå där mitt i natten!

Hejsan! Klockan är nu över 4! Jag ligger vaken piggelin!

Vilken härlig kväll! 

Mina förvärkar fortsatte ända tills vi skulle på till festen. Då gick de över! Puuh! Vi va iaf ner till Oliver och Ilda och hämtade bilderna hon tog på mig, och så drack Fredrik några öl. Sen stack vi in till stan. Till festen. Träffade några vänner och mellan 22.30-00.30 spelade Fredrik. Så då satt jag och lyssnade. Smet undan en sväng för att dansa till Annelie! (Det stora golvet.) där stod jag bland harembyxor och lysande armband, med min stora (lilla) mage! Dansade och njöt av musiken. Beställde alkoholfria drinkar så bebis i magen fick hicka! Han sparkade på i magen också! Härligt att känns honom när jag står och dansar. För annars känner jag honom mest när jag sitter still eller ligger ner. När Fredrik spelat klart så ville ju han också lyssna på dj:sen som spelar på stora golvet. Men då va det så sjukt mycket folk! Kändes som varenda en som gick förbi mig skulle ramla in eller slå till min mage. Så jag beslutade mig att ta bussen hem vid 2. Inte illa för en kvinna i 9:de graviditetsmånaden att orka så länge! Fredrik ville vara kvar. Så jag åkte hem själv. Han kom dock hem en timme efter mig. 


Nu ligger vi i sängen. Jag är lite trött i höfterna. Och fossingarna värker litegrann. Men annars lyckades jag väldigt bra! Ska försöka sova nu. I morgon ska vi ha en dag på soffan! Hoppas jag är tillräckligt seg för det. Annars får man hitta på något annat. 

Inga kommentarer: