söndag 9 februari 2014

Oh aj aj aj aj buff!

Godmorgon!

Ont i magen idag, igen?! :-( "mensvärk"-liknande smärta! Ursch!




 Mycket som inte är som det ska i min kropp nu. Tarmarna ligger väl i klämm så det funkar inte alls, typ. Haha! Känner mig bara tjockare och tjockare när jag bara äter något litet. Och vätskan börjar komma! Inte bra! Får dricka endast vatten nu så man sköljer genom kroppen. Sista månaden nu och jag ska rena kroppen med massa nyttigheter. Mycket grönsaker och fisk och frukt! Så man inte proppar i sig massa skit och lägger på sig ännu mer i vikt! 

Men idag har vi faktiskt både lösgodis, naturgodis och glass hemma! Haha! Så ja, idag kör vi! Sen är det stopp på skiten! Okej, på förlossningen är allt tillåtet att äta! :-* 

Verkar inte som att det ska regna idag, så jag ska ta mig en promenad. Så jag får komma ut och byta luft i lungorna. 

Nej nu blir det en extra starkt kopp kaffe! Endast för magens skull! ;-) så ska jag bläddra igenom mina träningstidningar/böcker. Kanske dags att börja använda dem? :-D Ja och så måste jag ju se QX gaygalan som kommer i repris nu. ❤️





Inga kommentarer: