onsdag 12 februari 2014

Utvilad tjej!

Hej Onsdag! 

Utvilad tjej här! Somnade innan 23! Vaknade vid 03 av "mensvärk" i mage och ryggslut. :-/ gick upp och kissade. När jag la mig igen så fick lillen i magen hicka och så ville han sträcka på sig lite. Så jag låg väl vaken en halvtimma innan jag somnade om. Vaknade sen vid 7.30! Somnade om igen och vaknade en timma senare! Hallelulja! Nu känner jag mig utvilad. Har lite ont i ryggen fortfarande och jag är snorig och myser hela tiden. Snälla?! Inte förkylning nu? Jag som nästan aldrig är förkyld. Så just nu dyker det upp.. Suck. Hoppas det är något tillfälligt bara. 

I går hade jag en skittråkig dag. Så idag ska jag hitta på något. Ut och ta en promenad hade jag tänkt i alla fall. Igår va vi och handlade lite så då fick jag med mig havregryn. Så har slevat i mig gröt här nu på morgonen som jag har varit sugen på ett tag. Få se hur magen reagerar för jag är rätt känslig mot spannmål. Men det va jättegott! Hade önos Lågkalori jordgubbssylt och mjölk på! Det ligger som ett varmt bomullstäcke i magen nu. 

Idag har jag snott Fredriks onepiece! Upptäckte igår att min blivit lite taijt över magen! Hehe 


Kände mig som en bumbibjörn i min! Men snart kan jag ha den igen! :-) 

Ha en skön onsdag! 

Inga kommentarer: