tisdag 11 februari 2014

Tidiga tisdag!

Hej!

Gissa när jag somnade igår?! Klockan 22!! Wiie! Vaknade dock 2 timmar senare kissnödig som en galning då jag baljat vatten hela dagen! :-P somnade fort om. Duktig tjej! Duktig bebis! MEN såklart tyckte Lillen att han sovit klart redan vid 04.40. Haha! Ja jag kunde då inte somna om. Så jag låg vaken i sängen fram tills Fredriks klocka ringde. Då kröp jag intill honom och kramades tills han va tvungen att gå upp. "Stanna hemma idag så dricker vi nyponsoppa hela dagen i soffan." Sa jag. Det tyckte han också. ❤️ Men vissa har ett jobb att sköta. 

Jag klev upp och drog av sängkläderna och slängde i en maskin tvätt. Åt frukost och nu har jag bäddat sängen ren. Trodde jag skulle somna om på soffan. Men det har inte hänt än i alla fall.

Idag är sammandragningarna så hårda och intensiva! Jobbigt! Till och med jobbigt att sitta i soffan! Men det är bara att stå ut. 

Ska snart sätta mig med datorn och plocka med bilderna. Och så ska jag fota dagens mage. Det är ju tisdag och det betyder ju att vi byter graviditetsvecka. Idag går vi ju in i vecka 37! Tänkte skriva 27!? Haha! Vart tog veckorna vägen? Ena stunden så går allt jätte fort och ena stunden så smyger dagarna fram. Men en sak är i alla fall klart, snart är han här. 

Nej nu ska jag göra ett ryck här och sen sätta mig vid datorn och göra collage och skicka några bilder på framkallning. 

Ha en bra dag! 

Inga kommentarer: