måndag 24 februari 2014

Sol och Måndag!

Hej!

Jag lyckades somna om i morse och vaknade av att bebis hade hicka vid 9! Så skönt att få sova ut! Kollade på min telefon och jag hade fått 3 sms av min lillasyster. Först en bild och sen en text och sen sista meddelandet stod det: "föder du eller? :)" Haha!

Vill ni se bilden som hon skickade?


De väntar barn igen! Jag har vetat detta sen strax innan nyår, men de ville göra kuben innan de gick ut med det till alla. Så i morse va de och gjorde kubtestet och allt såg jätte bra ut! Så skönt! I september är det väl tänkt att den lilla ska titta ut. Kön vet de ju inte än då det är för tidigt. De är i vecka 13 nu. Julia ska bli storasyster! Och jag moster igen Det kommer skilja 1/2 år mellan våra pluttar! Gissa om jag längtar till julafton i år?! Massor med barn på plats! 

Jag klev upp och gjorde mig frukost. Har sån lyckokänsla i kroppen idag så jag slängde på min och tog med min kaffe i starbucksmuggen och gick ut med Texas. Tog en promenad med musik i öronen.

Texas va trött som vanligt!


Kaffe, kanel och mjölk! Mums!

Hälsade på getterna som bor bredvid mig! 

Tänkte på vad lycklig jag är. Vilket fint liv jag har. Vilken rolig framtid vi har att vänta oss. Idag pirrade magen lite extra faktiskt. 

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Har lite att pyssla med här hemma. Men jag vill egentligen inte vara hemma idag. Jag vill hitta på nått. Vi ska iväg och storhandla sen när Fredrik slutat och varit och hämtat bilen som varit på service. Och i morgon väntar en heldag utanför hemmet. Så jag får snällt hålla mig hemma idag om något ska hinnas bli gjort här. 

Så nu får jag runda av här och sätta igång. Passa på medans energin är på topp! 

Ha en fin dag! 

Inga kommentarer: