fredag 21 februari 2014

Morgonmys!

Vaknade vid 6 när Fredrik gick upp. Jag va så hungrig så jag klev upp och åt frukost och drog igång diskmaskinen. Sen insåg min kropp och hjärna att jag bara sovit 5 timmar. Så jag bäddade ner mig på soffan. Och sov 1 1/2 timma till! Så skönt att sova en stund efter frukost! 

Texas gillar idéen och hakade på. Jag lyfte på filten vi fötterna, men nedre delen av filten duger inte längre. Han SKA ligga vid magen. Men huvudet tryckt intill lilla magen.



Så mysigt! Tror ni han kan höra bebisens hjärtslag? 


Nu är jag super trött. Och hade lätt somnat om. Men jag ska kliva upp nu så jag får lite gjort idag. Har visserligen inge brotom. Fredrik kommer ju inte hem förräns sent i kväll. Men vissa saker måste jag göra medans det är ljust ute. 

Inga kommentarer: