fredag 21 februari 2014

Vad har hänt med min man?

Han har börjat slänga armar och ben på mig! Vill helst ligga på min plats! En armbåge är inget ovanligt att få på sig..

Såhär har han lagt sig när jag bara smet iväg på ett toalettbesök.. 


Ligga med huvudet i mitten.. 

Jag väger inte 53 kg längre och kan ligga ostört ute på kanten. Utan jag behöver en lite större yta nu så jag kan vända på mig. Men det är inte lätt när han så gärna vill ligga "på" mig. Vi har varit tillsammans i snart 2 1/2 år och detta med att ligga på min planhalva och börja slänga kroppsdelar på mig har kommit under graviditeten. Sover han oroligt kanske? Han verkar inte speciellt trött på dagarna så utvilad är han i alla fall. Men jag då? Jag brukar få lägga mig på soffan för att kunna somna. Dock är vändningarna lika jobbiga där. Och där får jag en hund under täcket istället för en fot eller arm över mig. Så det är lite pest eller kolera över det hela. Men jag älskar honom ändå. Ja både man och hund. ❤️ 


Inga kommentarer: