fredag 21 februari 2014

I did it!

Yes! Vi kom allt ut på en promenad. Och ja, jag släpade med mig Texas! Han tassar så sakta bakom mig bara! Hehe! Stackarn hatar att gå på grus nu när alla gator är fulla med småsten. För honom är det ju jätte bumlingar! Så jag fick bära honom när det va som värst. Men han va duktig! :-* 3 km/30 minuter räckte! Sammandragningar så jag hade svårt att hålla magen upprätt tillslut. Men inga som gör ont. Och inte fan kan jag hålla mig inne och ligga på soffan för det. Jag måste ut och röra på mig. Ganska kyligt ute så när jag kom hem hoppade jag i ett varmt bad! Så skönt! Jag låter alltid badkaret fyllas och sen drar jag ur proppen och låter vattnet rinna! Ibland vill jag ha varmare och ibland kallare. Men det är ju sjukt jobbigt att sträcka sig till kranen då jag måste sätta mig upp varje gång. Och sätta sig upp så där lätt höggravid är ju inte det enklaste. Så jag har nu använt fötterna för att ställa in kranen. 


Skulle behövt en fjärrkontroll till detta nu! :-) 

Nu insåg jag att jag inte ätit sen 12. Så jag slängde ihop lite käk och ska nu mysa ner mig i soffan med en plocktallrik. Sitta jätte bredbent och äta i soffan går bra! Sålänge inte Fredrik sitter med och tar plats! :-P Jag får bara sträcka på mig emellanåt. 

Jag snodde ett utav Fredriks AH linnen. Snart hoppas jag att jag kan ha mina gamla kläder igen! 


Tjocka magen! Han lever loppan därinne nu! 

Blir nog en film sen när maten åkt ner. Och kanske lite glass? Köpte de här igår!


Nya från Ben och Jerrys! Betyg kommer! 

Inga kommentarer: