torsdag 6 februari 2014

Dags för fotografering!


God morgon!

Somnade 2 i natt igen! :-/ ingen skönhetssömn här inte!

Hade ställt klockan på 7. Men hade tryckt in öronpropparna så bra att jag inte vaknade förrän 07.12! Så mobilen hade legat och plingat i 12 minuter! Hehe!

Nu är jag uppe iaf! Har ätit min frukost och dricker nu kaffe för att vakna till lite mer. 


Ska dra hemifrån om en och en halv timma. Ska ta en sväng på stan innan jag åker hem till Ilda som ska fotografera lilla magen! 

Lite inspiration! 










Och Min absoluta favoritbild!


Så himla fin! Men Fredrik vill inte vara med. Hade så gärna velat ha en liknande bild på oss på väggen hemma! 

Alla bilder är tagna från Google!

1 kommentar:

Maria sa...

Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Jag är helt beroende. Det är så skönt att plugga in öronpropparna djupt i öronen när man går och lägger sig. Blir så tyst och skönt när propparna expanderar i öronen. Har jag inte propparna i öronen så ligger jag och stör mig på alla små ljud. Vaknar också väldigt lätt. Med öronproppar så somnar jag direkt och sover mycket djupare när jag vet att jag inte kommer att bli störd av ljud på hela natten. Öronproppar är helt underbart. Kan verkligen rekommendera alla att testa.