måndag 10 februari 2014

På dagens schema: Ansiktsbehandling!

God morgon!

Trodde jag kunde sova till 9 idag, för det hade jag ställt klockan på. Men icke! 

Idag är ändå en rolig dag! Jag ska på ansiktsbehandling hos Sara! Kompisen jag lunchade med på thairestaurangen förra veckan. Hon jobbar på studio Aveny som hudterapeut. Så hon ska få pyssla om mig en timma. Härligt. Ingår lite i denna mammamakeovern! Fixas lite innan han är här hos oss. Fötterna är gjorda, med ett stort misstag. Nu har det gått 2 veckor sen denna tjejen filade sönder min häl, och jag har ett stort sår än och det gör ont att gå på den. :-/ Jag har även tid hos frisören och en vaxning inbokad innan han är beräknad. Om jag hinner då, det får vi se. Jag har bokat det rätt tätt inpå hans Bf. Både klippning och slingning. Men ska avboka slingningen. Jag har så svårt att sitta så rakt upp nu. Så jag klarar nog inte 2 timmar. Så jag får nöja mig med klippning och ta slingorna närmare sommaren. När han är ute. 

Nej nu ska jag kliva upp och göra mig frukost! Sugen på gröt men vi har nog inga havregryn hemma! Och lchf-gröt (kokos) är jag inte sugen på. 

En skön bild från fotograferingen med Ilda. Tagen från hennes blogg. Här kan ni föresten se några bilder hon knäppte på mig: http://photobyilda.blogg.se 



Vår lilla technopojke! ❤️

Inga kommentarer: