torsdag 13 februari 2014

Bebisgos!

Åh så mysigt! Lilla Freja va ju helt underbar! Nu längtar man ju ihjäl sig efter vår bebis! 

Jag satt i soffan med henne i famnen. Men det va inte enkelt kan jag meddela då min mage tar upp endel av mitt knä! Hehe! Bebis i magen började sparka för fullt så jag anade lite svartsjuka där! ;-) hehe. Helt galet att man snart "äger" själv en sån liten plutt! 

Pratade med mamma förut och hon berättade då hur förlossningen med mig gick till. Jag hade brottom kan man milt säga. Vattnet gick 05, värkarna kom 07, och ute va jag 10.04. Haha! Hoppas inte min förlossning går riktigt så fort! ;-) 

Vi kom hem vid 21. Och har kollat på en clown till kaffet. Jag ligger på sängen i Fredriks onepiece och myser. Han ligger nerbäddad bredvid och sover. Jag är inte riktigt så trött. Ska ta en sväng med Texas och sen ska jag väl försöka att sova. Känner mig väldigt pigg. Många tankar nu när man pratat förlossning och gosat bebis. ❤️ 

Gosat vovve hela dagen också. Jag va borta i 40 minuter förut och när jag kom hem så måste ju Texas ligga på armen. Matte va ju borta så länge! 


I morgon har jag inga planer förrän vid 16.15 då vi ska till BM. Men jag ska fan inte sitta hemma i morgon! Så tråkigt! Jag ska göra en snabbstädning sen ska jag faktiskt ta mig in till stan. Vet inte vad jag ska göra där. Behöver inte shoppa något. Men jag måste komma ut känner jag. Röra på mig. Orkar inte sitta i varken min eller någon annans soffa. (Soffor kan vara sjukt obekvämt att sitta i nu kan jag meddela! Vår soffa går super för den sjunker man inte ner i, men andras soffor, speciellt såna som är djupa i sitsen och har divan, de är livsfarliga! Får sammandragningar så fort rumpan har landat i dem! Lillen verkar inte gilla att hans "hus" kläms ihop.) jag får väl fördriva tiden i affärer och ta en latte mintchoklad! Mums! Kanske framkalla lite bilder också? Kanske, men bara kanske, köpa en liten present till Fredrik? ❤️ Och en till Texas såklart. ❤️

Inga kommentarer: