fredag 21 februari 2014

Trötthet och saknad!

Sämsta kombinationen! 

Jag somnade ju såklart igen efter att jag ätit lunch! Trött tjej! Väldigt seg idag, men jag nog bara förslappad! Jag får försöka röra på mig lite idag i alla fall! 

Så nu sitter jag och dricker kaffe. Så jag piggnar till! Solen har ju kommit fram så jag ska nog ta och gå ut en sväng! 


Kaffe på en jättehård mage! Sammandragningar som drar runt hela ryggen! 

Saknar Fredrik också! :-( nu när jag vet att han kommer komma hem sent idag. Och ska vara borta i morgon. 

Tänker på min syster såna dagar. Saknar henne väldigt mycket! Hade varit så jäkla mysigt att bo nära henne! Jag vill bara sätta mig på tåget och åka upp till henne! Men jag vågar inte så här nära förlossningen. Men så fort han är ute och vi fått igång vardagen här så ska jag åka upp och hälsa på! Ja de får nog flytta först! De har ju fått en ny lägenhet mitt i stan! Tror de flyttar in i april. Men sen kommer jag! Då har jag ju fått igång vardagen också om jag nu inte får en väldigt besvärlig plutt! Det är nästan så att jag saknar dem så mycket att jag kan tänka mig att flytta hem. Men bara nästan! Det hade inte gått. Vi har ju Fredriks familj här. Och våra jobb och vänner. Men det är jobbigt att inte kunna åka hem och hälsa på familjen över dagen utan att det ska planeras och bli ett projekt. Men i morgon får jag ju träffa mamma och styvpappa! Det ska bli mysigt! 

Nej nu får jag torka mina bort "saknar min lillasyster tårar" och slänga på mig promenadskorna och ge mig ut. 


Och Texas lär jag ju inte få med mig ut. ❤️

Inga kommentarer: