torsdag 13 februari 2014

Skynda skynda..

Hejsan! 

Vaknade i natt med ont igen! Fruktansvärt ont! Trodde jag skulle kräkas. Mensvärk! :-( varför kommer det på natten undrar jag? Mellan 3-4 låg jag vaken. Men direkt jag kissat och rört på mig lite så kändes det bättre. Kunde somna om i alla fall. 

Vaknade när Fredrik gick till jobbet. Me då va jag ju helt död och orkade inte gå upp. 8 vaknade jag och skyndade mig för att inte komma försent till drop in på vårdcentralen. 


Värmde nyponsoppa och tog med mig för att man vet aldrig hur länge man blir kvar där. Hann inte äta frukost. Och så lilla urinprovet i påsen! 

Upptäckte nu att jag hade lite väl brottom när jag gick hemifrån..


En sko hann jag tydligen knyta. ;-) 

Nu sitter jag iaf på MVC och fick veta att jag inte alls hade behövt skynda mig då jag just skulle till MVC och inte vårdcentralen som jag trodde. Ligger i samma hus men olika våningar. Så nu är jag först in här. Men skönt att få det gjort i alla fall. Nästan så man nu hoppas på att set visar något. Eller som jag skrev tidigare, att det bara är bebis som vill komma ut. ❤️

Inga kommentarer: