tisdag 4 februari 2014

Energi!

Idag har jag sprudlat av energi! Så härligt! Efter promenaden stoppade jag i mig lunch. Det blev en salig blandning av rester!

Sen tog jag med mig min iPad in i badrummet, tappade upp en skumbad. Och slog på ett avsnitt av orange is the new black. Hoppade i badet och packade in håret i en inpackning. Låg där tills jag blev skrynklig och avsnittet va slut. :-) 

Fredrik kom hem strax efter 18. Han hade Victor med sig och mat till mig! Han själv hade käkat så då orkade jag inte ställa mig och laga mat till mig själv. Så jag bad honom köra inom Mac Donalds och köpa 2 cheeseburgare och en jordgubbsmilkshake! :-) vi bor ju granne med både Mac Donalds, subway, Sibylla och nu bygger de Max precis nedanför! Trodde jag skulle äta oftare på dessa "skitställen" under mina 5 år som jag bott här. Men jag kan säga med handen på mitt hjärta att jag inte ätit på Sibylla en enda gång, subway har jag ätit på en gång, ja eller vi plockade med en varsin macka till stranden, och Mac Donalds kanske jag har ätit på 10 gånger. Det har blivit när man tagit taxi hem ifrån krogen så har man bett taxin köra förbi. Jag är inte så förtjust i Mac Donalds. Förutom deras milkshake. Burger king gör godare burgare. Men favoriten är Max. Max lowcarb-burgare! Den i salladsblad! Så sjukt god! Nu får vi se om vi hinner flytta innan Max är klart här nere. Kanske hinner besöka det några gånger när man är ute med barnvagnen! :-P 

I kväll har vi bara degat på soffan. Tog en sväng med Texas och hoppade i säng redan 21.30. Men jag har inte lyckats somna än. Törstig och sugen på apelsin! Har inte ätit apelsin idag! Frågan är om jag ska gå upp och äta en och dricka lite. Eller om jag ska försöka ignorera suget. Lilla bebis är vaken och livlig i min mage just nu också. Så somna blir nog svårt.

I morgon kommer svärmors hund hit. Vid 10 kommer han. Ska passa honom några timmar. Sen måste jag nog in till stan. Fotografering på torsdag och jag vet inte vad jag ska klä mig i?! Så svårt ju! 

Nej nu ska jag försöka trolla bort suget. Pch få lillen därinne och lugna ner sig. Men först måste jag nog kissa! Blåsan används som boxningsboll nu för tiden. ❤️

UPDATE: 

Det sket sig.. 


Päronsaft och apelsin klockan 00.15! 

Inga kommentarer: