torsdag 20 februari 2014

Känguru!

Idag känns det som magen har trillat ner ännu ett snäpp! 


Nu tror jag banne mig att han har fixerade sig! Han har dessutom bytt sida. Hickan sitter numera på höger sida och buffar och knuffar från knä och fötter sitter på vänster sida. Så ett han har gjort ett halvt varv. Magen tynger ner så nu får man gå lite bakåtlutad! Hehe. Känns som bebis sitter i en påse på magen nu. Som en liten kängurubebis! 

Jag är så nyfiken på är han tänkt komma ut till oss! Och jag är jätte pirrig inför hans ankomst! Det börjar trilla ner nu i mitt huvud att det snart är dags! Man tänker hela tiden: på tisdag går jag in i vecka 39, kommer han innan det? På fredag ska jag till BM, hinner han komma innan det? Nästa helg är det spelning igen, hinner han komma innan det? Jag är så nyfiken på dig lilla bebis! ❤️ 

2 kommentarer:

Jennica - snart tvåbarnsmamma sa...

Nej vad roligt! Idag hos bm så sa hon att bebis låg likadant som din! Ryggen till höger, knäna och fötterna till vänster. Annars har han legat åt andra hållet HELA graviditeten!

Jenny M. Bäcklund sa...

Åh coolt! Min har också legat på samma sätt fram tills nu! :) Tror du din kommer tidigare? Med tanke på att det är ditt andra barn?