tisdag 25 februari 2014

Solskydd för barnvagnen.

Det finns 2 saker på vår barnvagn som folk klagat på. Ena är att varukorgen är lite liten. Det får jag ju själv känna på om jag upplever att jag har någon användning av den. 

Den andra grejen är att suffletten är lite kort och bebis får solen i ögonen. Men det har joolz fixat så man kan köpa till en förlängning.



Den svarta delen på suffletten och sen det silvriga som går ut över vagnen. Väldigt smart grej. När man inte använder det silvriga så stoppar man bara in det i den svarta delen och stänger med en dragkedja. (Bild tagen ifrån lekmer.se jag har denna vagnen men i en annan färg.) 

Hade presentkort på babyproffsen så jag passade på att köpa den när vi var där förut! 

Så nu kan solen skina hela våren och sommaren! Vi är förberedda! ❤️

Inga kommentarer: