måndag 3 februari 2014

Skitdag!

Ursch vilken skitdag jag haft! Så jävla tråkigt att gå hemma! Önskar man hade ett lugnare jobb så man kunde fortsätta jobba en stund till. :-/ idag har jag ätit, sovit, ätit, sovit.. Och kollat på serien! Bebisen har bökat så sjukt mycket! Och jag är så jävla trött på magen idag! :-/ varken att stå/sitta eller ligga har varit bekvämt! Ursch! Trött på allt och nästan så jag ville göra ett kejsarsnitt på mig själv! Haha! Just för att jag är så sjukt jävla trött på att vara begränsad i min egna kropp! 

I morgon ska jag fan inte ligga hemma och stirra! I morgon ska jag nog åka in till stan bara för att få röra på mig och låta tiden gå. Nu känns det inte som att det är bebisen som lockar mest utan mer att bli av med magen! Låter hemskt ju! Men det är en plåga nu! Han trycker på allt därinne och det är så obehagligt när han fastnar med foten vid revbenen eller när han tycker ut foten i sidan och håller den kvar! :-/ skitunge! :-P och jävla halsbränna! 

Känner mig konstant proppmätt och ändå måste man ju äta. Så magen känns som att den ska sprängas! Som att magmusklerna slits isär! :-(

Och att jag inte kan sova på nätterna gör mig ju direkt inte lyckligare precis. Tänk om man kunde sova 12 timmar på natten så skulle dagarna kännas lite kortare! Hehe.

Nej nu får jag sluta klaga. Ska borsta mina tänder och sen ge mig på ett försök att somna i tid. Snälla?! Snälla bebis inte böka i natt! Du har bökat hela kvällen! Och haft kraftig hicka! Till och med Fredrik höll handen på magen en bra stund och kände bebis hicka för fullt! ❤️


Nallen Anton får ligga intill mig fram tills bebis kommit! 


Inga kommentarer: