fredag 17 maj 2013

Bläh!

Jag mådde riktigt dåligt igår kväll. Jag försökte sova. Men det gick inte. Så jag klev upp och stängde in mej i klädkammarn. Plockade i ordning därinne. Och plockade ut det som jag inte ville där. Kläder råkade åka ut oxå. ;-) sen försökte jag sova igen. Men icke. Så då tog jag med mej täcket och kudden och la mej på soffan. Slog på några avsnitt big Bang theory. Rund 3 somnade jag. Vaknade vid 5 när F klev upp. Han undrade vad jag gjorde på soffan. Han gav mej vatten. Sen somnade jag om igen. Vaknade vid 8.30 och la mej i sängen. Men jag kunde inte somna om. Jag mår inget bra idag heller. Och trött dessutom. Men jag har fått endel gjort ändå. :-)

F kommer hem om typ 1 1/2 timma. Vi ska grilla så jag har varit och köpt lite mat. Och så har jag gjort en efterrätt. Cheesecake! Mmm! Annars blir kvällen väldigt lugn. Jag får försöka få ordning på min mage som gör mej illamående. 

Nej nu ska jag hoppa in i duschen så jag ser lite fräschare ut än vad jag känner mej! Haha
.

Inga kommentarer: