torsdag 30 maj 2013

The sun is shining!

God morgon! 

Idag vaknade jag 09.30?! Eh? Va? Sen när blev jag en sån tröttis? Utvilad nu iaf!

Solen skiner så jävla gött! Inga moln heller! Så nu har bikinin åkt på och jag sitter på balkongen och steker med ett glas pärsonsaft! Trance i högtalarna! Spelar så grannarna oxå får lite öronnjutning! ;-) 

Idag skiter jag i träningen. Det finns viktigare saker att göra idag! Som att sitter här tex! ;-) haha! Men nej. Jag får träna någon annan dag! Jag har dessutom en massa andra uppdrag som F gav mej igår. Som jag måste fixa med idag. 

Jag har ju en fastedag idag oxå. Har inte ätit nått än. Tänkte hålla mej så länge jag kan. Så blir det inte så jobbigt senare. Har ju 500 kcal att stoppa i mej. Eftersom jag inte tränar i dag så tar jag inga bcaa. Det betyder att jag kan äta/dricka lite mer casein. Pudding (med chokladsmak) med några hallon på blir det till frukost idag! Mums! Svart kaffe och steviasötad saft ingår i dagens kost oxå. Som ni vet så är jag tillbaka på vanlig kost i morgon igen. Jag har ju lagt måndag och torsdag som fastedagar. 

Nej nu tog musiken slut! Får går in och göra en "steka-i-solen-lista" på spotify! 

Hoppas ni får en lika skön dag! Puss på er!



Inga kommentarer: