torsdag 16 maj 2013

Vilken underbar dag det blev!

Hallå där!

Nu sitter jag ensam i soffan och dricker mitt rosévin! Hämtade ut boxen jag beställt förut. Väldigt gott! En efterton av jordgubbar. Får beställa fler boxar! 

Cellprovet gick bra. Hon gjorde även ultraljud på mej eftersom min mens krånglat så. Men mina äggstockar och livmoder såg perfekta ut. Så det va lugnt. Provet gick bra att ta oxå. Lite obehagligt i magen, och jag hade "mensliknande" värk en stund efteråt, men det gick faktiskt över ganska fort. Snabbare än förra gången. Väldigt gullig tjej som gjorde undersökningen! Henne gillade jag! Mjuk och försiktig. Och talade om precis vad hon gjorde så jag inte skulle känna mej obekväm. 

När jag gjort undersökningen så drog jag in till stan. Köpte så söta kläder till lilla Mathilda inne på Zara! Och så svängde jag förbi blomsteraffären och köpte blommor. Piontultaner. Väldigt fina! Sen åkte jag hem. 

Jag gjorde pizza när jag kom hem! Jag köpte ju pizzabottenmix när jag va i Sthlm på lchfklubbens butik. Bara att blanda i vatten och kavla ut. Blev väldigt bra!  

Sen deckade jag med Texas på soffan! Vaknade 15 igen. Gjorde mej i ordning och sen kom F hem. Sen va det dax att åka bort till Evelina och Daniel! Och äntligen få träffa bebisen! Och så söt! Jag fick hålla henne! Hon vaknade när hon låg hos mej! Gulleunge! Lämnade min systemkamera där så de kunde ta lite fina kort på henne då de bara har mobilerna att fota med annars. Kan va kul att ha lite fina bilder från första tiden. 


Vid 18.30 drog vi. Vi skulle förbi systemet och hämta ut vinet och F skulle köpa öl. Råkade oxå köpa med en ny tvbänk hem som jag spanat in! Så jag har tillägnat kvällen med att skruva ihop den! Så nu ska jag vara så hjälp att flytta över tvn till den nya bänken så jag kan byta. Vi ska sätta upp tvn på väggen, men måste köpa ett nytt väggfäste, då det gamla inte passar. Äntligen en vit tvbänk! Nu är alla svarta möbler borta! Gött! Blir det lite ljusare här inne oxå. 


Nu ska jag göra mej klar för kvällen och hoppa i säng. F la sej redan för en timma sen. Han ska ju upp 5 och träna innan jobbet. Jag är lite sugen på att haka på. Men det är jag nog inte med säkerhet i morgon när klockan ringer! Haha! Vi får se! ;-) 

God natt på er! 

Inga kommentarer: