måndag 20 maj 2013

Måndag!

Vaknade vid 6.30. Varför?! Men jag lyckades somna om. Och såklart när klockan ringer 7.45 så är jag stendöd! Men jag slår på radion på telefonen som står i dockningstationen med högtalare. P3 är nya favoritkanalen! Jag klev upp en kvart senare och slängde på mej träningskläderna och löpardojjorna. Lille Texas är för trött för att ens reagera när jag går ut. Han ligger kvar på husses bäddade sida på sängen. Under täcket.

5 km gick jag. Med P3 i lurarna. Härligt! Det började regna precis när jag kom ut. Men det ska inte stoppa mej. 45 minuter tog de. När jag kom hem va lillen vaken. Så det va bara att koppla honom och gå ut igen.




Lagomt hemma igen va det dax för frukost:

• 80 g tonfisk • 2 ägg • 14 g majonäs 

Kaffe med 1 tsk kokosfett och skvätt grädde. 

= 400 kcal /  3 g kolhydrater / 28 g protein / 32 g fett. 

Nu hade jag tänkt köra en storstädning här hemma. Ska oxå iväg och skicka tillbaka ett paket. Ska dra mej mot Frölunda vid 15.30 tiden. Packa lite oxå eftersom jag (vi) ska sova där i natt. 

Ha en skön måndag! 

Inga kommentarer: