måndag 6 maj 2013

Ursäkta lite tutte..

Men visst har jag fått färg idag! :-) i morgon ska de grillas ännu mer! En ledig dag på en gräsmatta i solen med en eller två vänner! Nästan så man måste dricka lite vin?! :-P näh de får vänta tills på fredag. Då blir de fest! F har spelning på brewhouse. SWT har festen. Jag håller tummarna innerligt att han inte spelar förrän efter 20. Festen drar igång redan 15, men jag slutar ute förrän 18, är hemma 19 och sen ska jag skynda mej att fixa mej och direkt till stan. Så håller tummarna att han inte kör innan jag kommer dit. Hade gärna velat se/lyssna på honom. Nu va det ett tag sen. Sen spelar ju Andreas (gaudium), Joel och de vanliga. Men Andreas, Joel och F vill jag se/lyssna till! Varannan vatten denna gången oxå!

Kolla färgen! Vem får sola på arbetstid? Räck upp en hand!

Inga kommentarer: