söndag 5 maj 2013

Vilken härlig dag!

Vi bestämde oss för att sova ut idag. Jag vaknade dock 7.30, men somnade om till 9.30. Då kunde jag inte ligga kvar sängen längre! Solen sken ju! Så jag tog med mej Texas ut och plockade lite blommor som växer runt hörnet här. Sen blev det frukost på balkongen när F vaknat. :-)

Vi röjde lite här hemma och sen tog vi ÄNTLIGEN tag i källaren! Tömde den på all skit och fyllde bilen med de. Åkte iväg till tippen. Så skönt! Så till veckan ska jag gå ner dit och plocka i ordning på allt som finns kvar.

När vi va klara och hemma igen så fixade vi oss och drog till Ica kvantum och mötte Evelina och Daniel där. Handlade grillat och drog hem till dem och grillade! Mysigt! Vi drog iväg till hemmakväll och köpte godis. Bläh! Ursch! Ångest! Jag åt halva, sen lämnade jag resten hos dem! Nu blir det sträng kost framöver! ;-) Vi drog hem vid 20. Och nu ligger vi nerbäddade. Jag e inget trött alls! Men ska upp och jobba i morgon.

Jobbar till 22 i morgon, men sen är jag ledig tisdag och onsdag. Så det blir en soft start på veckan!

Hoppas ni oxå haft en soft söndag!

Natti natti!
















Inga kommentarer: