tisdag 21 maj 2013

Go kväll från soffan och datorn!

Hej och hopp!

Jag är nu hemma! Kom hem vid 17 tiden. Dagen har gått fort! Jag har lagt mask, bakat fröknäcken och umgåtts med vovvarna! När svärmor kom hem så körde hon hem mej. I morgon kommer Rambo hem till mej! Så jag ska gå upp med F i morgon oxå och köra på klockan 5.20! Ben blir det i morgon!

Blåbäret! haha

Rambo-klumpen missade att Texas låg under filten och la sej mitt på honom. Lite klämd?
Bästa nagellacket! Sitter som berget! 

Sitter och kollar på biggest loser! Så bra! Gillar att se program som handlar om människor som gör en stor förändring i livet. Slängt i mej både middag och den nya caseinproteinet! mmm!

till middag gjorde jag ett gammalt recept. Men jag bytte ut en grej! jag hoppade över pastan och körde på fitnessnudlar istället! Fredrik gillar inte pesto, så jag har aldrig bjudit honom på den maten. Men idag gjorde jag den ändå. För att jag ville testa med dessa nudlar. Han dog! Ett utav de bästa han ätit, sa han! Så nu funkar tydligen pesto helt plötsligt! ;) Han sa att han ville anmäla mej till halv 8 hos mej! haha! söte!

Här är min magiska rätt!


Nu är det slut på biggest loser. Så nu ska jag kissa min hund, och sen hoppa i säng! Så jag är utvilad och taggad för morgondagens pass!

Ps. Kunde inte låta bli att beställa dessa fina klänningar ifrån Nelly.se! Jag är helt besatt av långklänningar med fina mönster just nu!



Hej på er!

Inga kommentarer: