måndag 13 maj 2013

Då va det dax att slå till?

Idag kom den ut! En lägenhet som passar oss perfekt! Den är precis så jag vill ha den!

I det området vi vill ha
Första våning 
Gavellägenhet
Tvättstuga i lägenheten
Klädkammare
2 sovrum
Och bäst av allt: solläge på balkongen som går efter 2 sidor av lägenheten! Vid gaveln! 

Jag vill! Så jag har ringt mäklarn idag. Vi är anmälda till visningen. Det kommer även ringa en mäklare till mej för att värdera mitt hem. Sen har jag oxå sökt lånelöfte för mej och F. Om vi får den, då blir det ganska stressigt! Jag måste fixa klart skavankerna på mitt hem. Och sen få den till försäljning och sen få den såld. Dessutom ska vi få såpass mycket att vi får handpenning till den nya lägenheten. Just nu ligger det på 208 tusen. Vad jag får för min har jag ingen aning om. Det låg en likadan som min ute för en månad sen. 665 tusen låg den ute för. Den va inte det minsta renoverad. Så kanske läggs min ut för 700 tusen? Hoppas! 

OM denna lägenheten inte går hem till oss så ska jag göra allt i min makt för att göra klart allt så ifall det dyker upp en lika bra lägenhet så kan vi slå till på en gång. Är så sugen på att lägga ett bud på lägenheten redan nu. Men det kan jag inte, inte förrän vårt lånelöfte gått igenom. Och det får jag mail om. Men det ska inte va några problem då vi inte har några anmärkningar och tjänar rätt bra tillsammans. 

Hållertummarna.nu!

Inga kommentarer: