söndag 12 maj 2013

Finaste lilla bebisen är född!

Igår smsade jag Evelina. Vi hade pratat om att vi skulle komma förbi dem när vi köpt cyklarna. Men hon svarade inte på mitt sms. F sa att jag skulle ringa. Men eftersom jag visste att hon gått några dagar över tiden med sin graviditet så vågade jag inte.

När vi satt och kollade på skräckfilmen så kom ett sms från henne:


Äntligen är hon här! Jag visste sen tidigare vilket kön det va på bebisen. Och har varit såå nära att råka avslöja det på fejjan! Namnet Mathilda har hon fått! Jag fick en bild oxå. Men jag kommer inte lägga ut någon bild utan tillåtelse från hennes mamma och pappa! Hon är väldens sötaste lilla trollunge! Nu väntar vi på att få se henne, klämma på henne och ha henne i famnen! Jag hade helst velat åkt upp i går! Haha! Men man få väl snällt vänta på att föräldrarna e redo att ta emot oss! Idag vill jag köpa massa paket till henne! ❤

Ps. Ja jag har tjatat på F. Nu vill jag oxå ha en liten bebbe! Vi får väl se! Han blir nog sugen när han får klämma lite på Matilda. 😃

Inga kommentarer: