lördag 11 maj 2013

Men vart e mitt cykekväder?

God morgon babes!

Här sitter jag trött i ögonen med en balja kaffe i handen. 


Vilken lyckad fest det blev igår! Jag dök upp vid 20.30. Då va festen fortfarande utomhus. Träffade vänner! Vänner som jag inte träffar alltför ofta! Så det va kul att se dem! Vid 21 körde F och Mio igång sitt set. Jävligt grymma! De spelar bra ihop! Sen körde Andreas (gaudium) han körde techno igår vilket som inte hör till vanligheterna! 


Sen va det Tegma's tur! En stor dj som jag faktiskt inte hade så stor koll på. Men han spelade tydligen på festen vi va på i Sthlm. Dock höll jag mej på trancegolvet när han körde på det andra golvet. Kvällen slutade med att han och jag hamnade i en soffa i entrén och satt och tjötade! Det va längesen jag träffade en sån rolig kille! Haha va vi skrattade! När vi satt där ringde F mej. Han ville väl kolla vart jag tagit vägen. Så jag skojade och frågade Jason, som tegma egentligen heter, om han inte kunde svara och skoja med F. Så det gjorde han. -hon har inte tid med dej nu, hon är med mej. Sa han. Klick. F la på. Sen ringde han igen. Samtidigt som jag svarar och hör - baby, baby? Vart e du?! Så ser jag en jätte förvirrad och panikslagen F stå och leta efter nått. Jag ropar efter honom. När han ser mej så ser jag hur han drar den största lättnad-sucken jag sett! Han hade under den tiden han inte hittat mej målat upp att ett gäng våldtagit mej och en utav killarna som gjorde det va han som svarade i telefonen först. Jag dog av skratt när jag såg F! Han skrattade lika mycket. Men fan vilken jobbig känsla han måste ha fått innan han uppräckte att det va vi som bara ville skoja! Sötnos! Tillbaka till musiken så körde Joel sista setet. Proggressive! Äntligen! Jävla gött set!


 När klockan slog 03 så va festen slut. Vi sa hejdå till vännerna och vandrade bort till Max på Ullevi och käkade. Jag hade inte ätit sen lunch på jobbet, 12 timmar innan, jo endast lite nötter. Så jag va hungrig! Lowcarb-burgaren och en liten cola zero! Sen ringde jag mini taxi och kom fram på första försöket! (Det är väldigt ovanligt! När F skulle hem i onsdags efter att han varit och druckit öl med en kompis hade han kommit fram efter 39 försök!) Taxin va där på 3 minuter. Hemma på 10 min. 
Så vi somnade runt 04.30 i morse. 


Jag slog upp mina ögon vid 10.30. Sket trött e jag! Men jag tog mej denna baljan kaffe och gjorde mej 2 flatbröd med kokt ägg och majjo på. Och nu har jag dessutom slängt ihop en rabarber och hallonpaj! :-) så nu får jag springa förbi Hemköp och köpa grädde! Vispar den lite lätt och blandar i vaniljpulver. 

Idag ska vi till xxl och köpa cyklarna! Jag har fått stränga förbud att inte väcka F innan klockan 13. Han drack ju igår, jag var ju nykter. Så frågan e hur han mår när han vaknar? Om han ens e sugen på paj? :-P annars äter jag den själv! Haha! 

Hörs i kväll! Jag hoppas solen kommer fram så vi kan ta en tur på cyklarna!
.

Inga kommentarer: