tisdag 7 maj 2013

En uppdatering som gjorde allt sämre!

Idag hade denna app:en blogger en uppdatering som gjorde att man ÄNTLIGEN(!!!) kan välja vart i inlägget bilden ska ligga. Förut hamnade de alltid längst ner, och man kunde lixom inte lägga till text under bilden genom Appen. (Man fick gå in på datorn i efterhand och fixa text under bilden om man ville ha de.) Det kan man göra nu. MEN(!!) bildernas upplösningar suger!! De blir skitdåliga! Pixliga! Sånt gör mej galen! Så nu har jag skickat feedback till dem och hoppas att de löser de snarast! Jag bloggar från mobilen och Appen 99% av gångerna och använder sällan min Mac numera! Men nu verkar jag bli tvungen att skicka över bilderna till datorn och hålla på att krångla för att bilderna ska bli bra i inläggen! :-(

Just detta inlägg görs faktiskt från ipaden. Och det händer ju inte alltför ofta. Men laddningen på mobilen har börjat krångla. Så när jag väl fått mobilen att ladda så vågar jag inte chansa och plocka ur den ur dockningen. Då får det sitta där till i morgon!

Inga kommentarer: