måndag 13 maj 2013

God morgon!

Hej hej!

Nu är jag påväg till jobbet. Jag lyckades kliva upp 05.15 och ta denna pw:n! 4.5 km blev det på 40 minuter. Superskönt att komma ut innan jobbet. Försökte springa lite, men då fick jag världens håll! Aj aj. Så jag får nog lugna mej lite med löpningen och köra några pws på morgonen först. Så jag kommer in i rutin. Löpning är inte min starkaste sida direkt! Hehe.


Nu ska jag jobba 15 timmar gånger 3 på 3 dagar. Så i natt sover jag nog över på jobbet och sen åker jag hem emellan i morgon. Så jag får duscha och byta kläder och andas. Kan vara bra. Hatar att ha 3 långpass på rad. Inte normalt att jobba då. Jag blir superstressad. Men nu fick det bli så för att de ska resa bort och jag vill ju gärna ha mina timmar. Så jag får ihop till en heltid. Jag tror jag har några såna pass i sommar oxå. Puuh! Men då blir man iaf ledig sammanhängande ett tag. 


Nu ska jag byta buss! Ha en bra start på veckan! Jag bloggar nog inte under dessa dagar på jobbet. Så åter på onsdagkväll/torsdag! 
.


Tröttastevovven.nu

Inga kommentarer: