fredag 17 maj 2013

Bodum

Upptäckte detta märke för flera år sen. Men testade för första gången en maskin för en månad sen. Och blev kär! Ge mej allt detta så är jag nöjd sen!! ❤


Grejerna kostar endel. Allt typ 8000 kr. Vattenkokaren ligger på runt 800 spänn. Bakmaskinen på lite över 3000 kr. Och hur cool är inte kaffebryggare?! (Bilden längst upp till vänster.) Den kostar runt 2000 kr. 

Jag ska nog börja köpa en grej i månaden av de sakerna som kostar under 1000 kr. Brödrost har jag ingen, slängde den nyss. Så kanske börja med den? Min vattenkokare jag har nu har jag haft sen jag fyllde 19 år. Alltså 11 år gammal! Den har börjat balla ur! Och elvispen vill jag ha ny oxå! 



Enda jag saknar ur serien är ett våffeljärn. Finns inte de? Jag har ett från obh nordica chiliserien nu. Det funkar. Men skulle vilja ha ett dubbelt.


Jag fyller 30 år snart ju! 

Inga kommentarer: