måndag 27 maj 2013

Första dagen på femtvådieten.

Det har gått förvånansvärt bra idag! 

Jag drack först 8 g bcaa innan gymmet vid 10. Sen andra 8 g bcaa efter gymmet vid 11.15. Träningen gick jättebra! Efter intag av bcaa så ska man vänta en stund innan man äter ytligare proteiner. Så första caseindrinken åkte ner vid 12. 30 g casein blandat med vatten. Andra åkte ner vid 15. Tredje vid 18.30 och fjärde och sista nu vid 20. 

Jag har idag upptäckt va ofta jag tänker på mat! Galet ofta! Säkert lika ofta som tonårspojkar tänker på sex! Haha! 

Jag är glad att jag inte kommer göra detta i 2 dagar i rad. Vetskapen om att jag får äta normalt i morgon igen gör att jag orkar hålla ut idag. 

Tränar jag dessutom på morgonen innan första caseindrinken så hinner jag inte bli snurrig och hungrig. Så om jag ska träna på fastadagarna så är det tidig träning som gäller.

Jag har gjort både drinkar och pudding idag. På blåbär eller chokladsmak. Sista tog jag pudding, och hade på 40 g hallon oxå. De va gott! 

Några svarta koppar kaffe har jag fått i mej oxå. Jag har dessutom haft massor att göra idag. Och det gör oxå att man inte går i kylskåpet och kollar hela tiden. Jag har inte ens kommit upp till 500 kcal.

Ikväll blir det tidigt i säng. Jobb i morgon. Och som jag längtar till frukosten! Hihi. En PW innan jobbet i morgon oxå!




 

Inga kommentarer: