tisdag 21 maj 2013

Skönaste träningspasset!

Hej hej!

Klockan ringde 5. Jag ville bara slänga kudden över huvudet och gömma mej! Men jag kämpade emot! 5 minuter senare är jag påklädd och står och skakar min aminosyror och craze.

• 60 minuter styrka - bröst / axlar. 
• 45 minuter på bandet - 5 km 4 % lutning. 


Eftersom jag nu passar svärmors hund så så hinner jag inte med morgon pwn ute, så idag fick det bli på bandet. Så nu är dagens träningspass körda. :-) älskar Frölundas gym! Där finns allt. Längtar så tills vi bor i denna statsdelen! 

Jag är kvar här tills svärmor slutar, vid 16. Jag har planerat baka fröknäcken, färga mina ögonfransar och lägga ansiktsmask!  En riktigt mysdag! Om solen dyker upp senare så blir det balkongsolning eller ut på gräsmattan så vovvarna får springa av sej. 

Mr Rambolinen e lite trött! snarkar som en gris! 

Ha en skön Tisdag! Nu ska jag ta en välförtjänt dusch! 

Inga kommentarer: