söndag 26 maj 2013

Söndag och Morsdag!

Hej! 

Inte blir jag firad på morsdag i år heller! ;-) haha!

Men jag får väl önska grattis till de mammor jag har runt om kring mej! Grattis till er! Hoppas ni blir uppvaktade idag för det är alla mammor värda så de flesta sliter de andra 364 dagarna om året! Själv ska jag som sagt fira Fredriks mamma i kväll. 

Dagen idag kördes igång strax innan 8. Jag har ju sovit på jobbet i natt. Sitter ute nu i solen och solar mina ben iaf! Resten av kroppen håller jag i skuggan. Blev lite för mycket sol i fredags! Så jag e en aningen bränd! 

Mätaren visar runt 20 grader och det verkar som att det håller i sej. Eftersom jag endast jobbar 1 pass nästa vecka så vore jag mer än nöjd om solen ville vara framme! Hej filt på gräsmattan! 

5 timmar kvar att slå ihjäl här på jobbet. Bäst att göra någon nytta! 

Inga kommentarer: