torsdag 16 maj 2013

Väntrummet.

Sitter på sjukhuset nu. Dax för prov nummer 3 på ett år. Vet inte egentligen va de gör mot cellförändingar. Det kanske inte visar något efter denna undersökning. Hoppas inte. Ursch! Har egentligen inga problem att ligga i gynstolen. Men cellprovstagningen är inge vidare. Jag tänker inte gå in på hur de gör, det får ni googla! ;-) sist fick jg väldigt ont i magen. Som en kraftig mensvärk. Och de e ju inte så himla kul?
Så vi får se om jag tar mej till gymmet idag. 

När jag är klar här ska jag in till stan och leta upp en present till Mathilda. Jag vet precis vart jag ska gå! ;-) 

Vilket väder det är idag förresten! Jag tog jeans och t-shirt på mej + skinnjackan. Jackan kunde jag packa ner med en gång i väskan och jeans? Puh! Varmt! 19 grader visar mätaren. Hade kunnat tagit klänning! 

Nu är det snart min tur så det är bäst jag rundar av här. Kanske kommer några fina bilder på Mathilda i kväll? Jag tänkte plock med mej systemkameran dit! ❤




Stekarn på balkongen i morse!


Inga kommentarer: