tisdag 14 maj 2013

Paket * 2!

Idag har 2 sms kommit med leveranser!

Lowcarb - vinet har kommit! 
H&M paketet har kommit!

Jag har beställt bl.a. Dynor till stolarna på balkongen. Vita och rosa! Söta! Och långklänningar + baslinnen.


Vinet är jag sjukt nyfiken på! Men det är ju ingen fest pågång ju! Får man lov att ta ett glas hemma i soffan kanske? ;-) Kanske blir så i helgen. Jag ska ha myskväll på lördag då F ska på grabbkväll. Då kan jag ta ett glas i badet! 

Jag ska åka och hämta ut paketet från h&m när jag slutat idag. Jag tänkte sova här i natt egentligen. Men jag ångrade mej i samma sekund som jag bestämde mej. Gött att komma hem och andas. I morgon blir det de sista 15 timmarna på jobbet innan ledighet. 

Inget lånelöfte än. Kanske kommer i morgon? Lägenheten finns iaf fortfarande kvar ute! Puuh! Och F ska försöka få tag på sin bankman! Jag ska själv ta hem en mäklare. Mycket nu! Väldigt mycket!


Inga kommentarer: